Wer romanische oder gotische Kirchen besucht, Mythen, Märchen, Fabeln oder Legenden liebt, wer die Sprache des Unbewussten wie in unseren Träumen besser verstehen will und wer schließlich in die Alltags- oder Werbesprache lauscht, der wird häufig auf Tiere stoßen: auf reale und auf Fabelwesen. Sie tragen vielschichtige Bedeutungen, halten Aussagen für und über uns bereit. Sie werden zu Symbolen, d. h., sie schließen Zugänge auf zum Seelischen und darüber hinaus zu transpersonalen Bereichen. Dieses Lexikon stellt die wichtigsten Tiersymbolträger aus dem abendländischen Kulturbereich von AZ vor und bietet darüber hinaus Einblicke in die Tiersymbolik außereuropäischer Kulturen. Dabei werden Erkenntnisse aus alten Mythen der Völker, aus vergleichender Religionsbetrachtung, aus Astronomie, Astrologie, Mystik, Tiefenpsychologie und Volkskunde prägnant und unterhaltsam vermittelt. Ausgehend von der Urbedeutung, die meist im Natur- oder Astralmythischen wurzelt und aus einer frühen Jägergesel...
Likeable Social Media, Third Edition: How To Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing On All Social Networks That Matter (9781260453287)
Harness the power of social media to attract new customers and transform your business! More than three billion people are now on social media. If you're not in the social media marketing game, you're not in the game at all. From one of the world's leading figures in the world of social media marketing, Likeable Social Media reveals everything you need to know about building your brand and attracting & retaining loyal customers through smart, savvy social media engagement.
This updated edition of the bestselling classic is packed with expert advice and new case studies that demonstrate the latest best practices. You'll find critical information about new and relevant social media platforms, such as Snapchat, along with updated tools, and tactics around video, mobile, paid media, and data; and need-to-know insights into existing platforms/content, including Instagram, LinkedIn and Facebook stories. Likeable Social Media shows you how to: *Engage customers and crowdsource innovation online *Create content that resonates with consumers and provides value*Integrate social media into the entire customer experience*Effectively deal with criticism and negative feedback on social media*Grow your audience across social channels, and much more
Product details
- Paperback | 320 pages
- 152 x 229 x 23mm | 431g
- 10 Mar 2019
- McGraw-Hill Education
- OH, United States
- English
- Revised
- 3rd edition
- 1260453286
- 9781260453287
- 514,830
Download Likeable Social Media, Third Edition: How To Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing On All Social Networks That Matter (9781260453287).pdf, available at ebookdownloadfree.co for free.
Comments
Post a Comment